Reklāmas pasākumi
Precīza mērķauditorija un zīmola vērtības ir pamats veiksmīgam reklāmas pasākumam.
Reklāmas pasākums ir notikums, kas pievērš uzmanību kādam konkrēta zīmola produktam vai pakalpojumam, piemēram, jauna produkta atklāšana, akcijas, kā arī produkta atpazīstamības veicināšana, padarot reklāmas stendus vizuāli saistošus un interesantus, pievienojot dažādas interaktīvas aktivitātes apmeklētājiem.
Šādus pasākumus klientiem nereti organizējam iekš lielāka pasākuma, piemēram, kādas izstādes, tirdziņiem, konferencēm un lieliem publiskiem pasākumiem, taču otrs, ne mazāk populārs koncepts, ir slēgtais pasākums, kurā tiek izvēlēta konkrēta auditorija, kam produkts vai pakalpojums tiek prezentēts.
Process
Reklāmas pasākuma mērķis ir veicināt produkta vai pakalpojuma atpazīstamību, izprotot galveno mērķauditoriju, pēc kā tiek būvēts reklāmas stends, tālāk tas tiek “apaudzēts” ar dažādām radošām idejām, panākot atšķirīgu un mērķauditorijai saistošu izpildījumu.
Mēs varam parūpēties gan par klasiskiem, gan arī radošiem un nestandarta risinājumiem, saglabājot fokusu uz zīmola vērtībām un apakšstāstu, neaizmirstot klienta izvirzīto reklāmas pasākuma mērķi.
01
Konsultācija ar klientu
Konsultāciju ar klientu, lai iepazītos un noskaidrotu īpašās dienas vēlmes, budžetu un citas pasākumam būtiskas nianses.
02
Prezentācija
Piedāvājuma izveidi prezentācijas veidā.
03
Tāme
Provizoriskās tāmes sastādīšanu.
04
Koordinēšana
Visu pasākuma dienā iesaistīto trešo pušu komunikāciju un to koordinēšanu.
05
Grāmatvedība
Līguma sastādīšanu, visu rēķinu apmaksāšanu.
06
Pasākuma norise
Pasākuma koordinēšanu pasākuma dienā.
07
Noslēgums
Visu tehnisko un finansiālo darbu risināšanu pēc aizvadītā pasākumā.